Om een klantenaccount toe te voegen zijn er 2 opties:
- Klantenaccount in beheer van het kantoor
- Klantenaccount in beheer door de klant zelf
Indien in beheer van het kantoor:
- Volledig beheer van de account door het kantoor
- De abonnementskosten worden maandelijks gefactureerd aan het kantoor (voor Pro-abonnement: €9,99 p.m.).
- Abonnement kan op maandbasis worden stopgezet
- Aanmaken nieuwe account vanuit het portaal
Indien in beheer door de klant:
- Klant is eigenaar van de account
- Abonnementskosten worden jaarlijks betaald door de klant
- Aanmaken nieuwe account vanuit het portaal met de optie "Beheer door klant"
Heeft je klant al een eigen account?
Dan kan de account worden toegevoegd aan het boekhoudersportaal door de klant te vragen jouw e-mailadres toe te voegen via "Toegangsbeheer" van de klantenaccount. Optie enkel beschikbaar met een Pro-abonnement of hoger.
Klantenaccounts toevoegen in de praktijk?
Om een klantenaccount aan te maken in beheer van het kantoor, bekijk dan volgende video: https://vimeo.com/735435189
Voor het verdere gebruik van EenvoudigFactureren en de functionaliteiten van het programma verwijzen wij graag naar onze uitgebreide kennisbank boordevol help-artikels en DIY video's.
Heel veel succes tijdens het factureren!