Hoe koppel ik jullie software met ClearFacts voor meerdere klanten 

Om de koppeling met ClearFacts op te zetten moet er standaard een afzonderlijke ClearFacts-login van de klant worden gebruikt. Het is ook mogelijk om een ClearFacts-login van het boekhoudkantoor te gebruiken maar dan kan er standaard slechts voor 1 account een connectie worden opgezet. Dit is een beperking die vanuit ClearFacts wordt opgelegd aangezien er voor eenzelfde ClearFacts-login slechts enkele connecties vanuit een softwareproduct kunnen worden gelegd.


Met een ClearFacts-login van het boekhoudkantoor een koppeling voor meerdere accounts opzetten is ook mogelijk maar dan moet er anders worden gewerkt. Om dit mogelijk te maken heb je een boekhoudersportaal nodig. Via dit portaal heb je dan toegang tot de verschillende klantenaccounts en kan er dan ook éénmalig een connectie met ClearFacts worden opgezet om deze connectie dan (opnieuw vanuit het portaal) te gebruiken voor de verschillende klantenaccounts.


Nog geen boekhoudersportaal? Deze is kosteloos voor boekhoudkantoren. Vraag je boekhoudersportaal aan via de website.


De koppeling opzetten met ClearFacts

Ga in het portaal naar "Modules" > "ClearFacts" en activeer de koppeling.

Ga daarna opnieuw in het portaal naar de klantenaccount en je zal onder de klantenaccount een optie vinden om de ClearFacts koppeling te activeren voor de klantenaccount (via knop "Activeren" of "Overschrijven").




  Meer info? Lees onderstaande nuttige artikels