Hoe maak ik een account aan? 

Surf naar onze website, druk op 'maak een account'. Registreer een nieuwe gebruiker en vul de lege velden in. Kies een sterk wachtwoord en registreer je.


Proficiat met jouw nieuwe account en welkom!

Klik op 'volgende' en vul de bedrijfsgegevens in.
Ga naar je 'account', kies 'instellingen' ga naar 'layout' en kies daar jouw logo en template.
Bij e-mailinstellingen kan je het e-mailadres, reply-, en doorzendadres als back-upadres ingeven. 


Modules

Bij modules kan je extra's aanzetten die op de factuur weergegeven worden. 


Hoe maak ik een tweede account aan?

Als de verschillende ondernemingen door dezelfde persoon worden beheerd, kunnen verschillende accounts met dezelfde gebruiker worden benaderd.

Om voor een huidige account een tweede account aan te maken met dezelfde gebruiker kan worden aangemeld op de eerste account en dan in het menu rechtsboven op "Een nieuwe account toevoegen" worden geklikt.


Opgelet! Per onderneming moet er inderdaad een afzonderlijke account worden gebruikt. Per account is er dan ook een afzonderlijke abonnement van toepassing.