Het probleem wordt veroorzaakt doordat de DNS-instellingen niet correct staan.
Deze kan je terugvinden bij emailinstellingen.

Om ervoor te zorgen dat de offertes in de inbox terecht komen, zal je enkele aanpassingen moeten uitvoeren.

Hieronder leggen wij uit hoe dat je dit eenvoudig kan doen

Via "Instellingen" > "E-mail instellingen" werd gekozen om via "Eigen e-mailadres (DNS)" te werken. In dit geval is het nodig eerst het e-mailadres te activeren alsook om ook 2 DNS-records aan het domein toe te voegen.

Het is mogelijk dat de nodige DNS-records voor jouw domein nog niet werden ingesteld. Hierdoor is er een sterk verhoogde kans dat e-mails worden tegengehouden door SPAM-filters.

Door de 2 DNS-records toe te voegen zal dit probleem dus worden weggewerkt. De DNS-records kan je laten toevoegen door de beheerder van jouw website.

De waarde van de DNS-records kan je opvragen via "Instellingen" > "E-mail instellingen" > "Controleer en activeer"


* X: hier komt jouw e-mailadres @domeinnaam.be of .com of andere en domein.be, domein.com of andere